PVM

Het is mogelijk om via email een bevestiging te ontvangen nadat u uw bestand heeft verstuurd.

Open hiervoor de PVM. Klik op de knop ‘Instellingen’ en ga naar het tabblad ‘Overig’.
Voer het emailadres in waarop u de bevestiging wilt ontvangen.
Sla de wijziging op.

In het vervolg zult u op het door u gekozen e-mailadres worden geïnformeerd zodra het bestand succesvol door ZorgTTP is ontvangen.

categorie: PVM

Het veilig verzenden van gegevens naar DIS werkt op basis van digitale certificaten. Wanneer zo’n certificaat niet in orde is, wordt een bestand niet geaccepteerd en toont de PVM DIS eerst een pop-up met een technische melding “Unexpected error in PVG”:

Vervolgens verschijnt de melding: “Er is een technisch probleem opgetreden.”

Deze situatie kan optreden als:
Het certificaat nog niet eerder is gebruikt en de activatiecode is verlopen;
De activatiecode al eens eerder is gebruikt. De code is voor eenmalig gebruik.

Het gebruik van een activatiecode luistert vrij nauw, denkt U daarom aan het volgende:
De activatiecode kan maar één keer worden gebruikt;
De activatiecode is 3 maanden geldig, U dient vóór het verstrijken van die periode een bericht in te sturen naar DIS.

Kortom;
Als U met de PVM een certificaat heeft aangemaakt en binnen 3 maanden een bericht naar DIS stuurt, dan zal de aanlevering technisch worden geaccepteerd.
Als u NA 3 maanden aanlevert, dan zal de hiervoor beschreven melding optreden wegens het verlopen van de activatiecode.

De oplossing hiervoor is: maak het certificaat opnieuw aan met een nieuwe en dus geldige activatiecode. Stuur vervolgens meteen de gegevens in.

U kunt telefonisch een nieuwe activatiecode bij ons aanvragen:
Telefoon: 030 – 63 78 708

categorie: PVM

Controleer of u verbinding heeft met het internet en controleer of uw virusscanner/firewall toestaat dat er verbinding wordt gemaakt met zorgttp.nl.

categorie: PVM

Raadpleeg de handleiding.

categorie: PVM

De foutmelding kan verschillende oorzaken hebben:

  • Controleer of u een geldig certificaat heeft
  • Controleer of u verbinding heeft met het internet en of uw virusscanner/firewall toestaat verbinding te maken met www.zorgttp.nl
  • Controleer of u schrijfrechten heeft in de map waar het kwaliteitsverslag wordt weggeschreven (dat is in dezelfde map als waar het bestand staat).

Neem voor meer informatie contact op met Servicedesk. Stuurt u in dat geval een print screen en de logfile mee (de logfile vindt u bij standaardinstallatie onder C\users\[naam]\ZorgTTP\[projectnaam]).

categorie: PVM

Load More

 

Servicedesk

Telefoon: 030-63 78 708
Email: servicedesk@zorgttp.nl